Margaritas, západy slnka, ako aj hory jedla

druhý deň, pani Romanka, ako aj ja som bol na cestách, ktorý jazdil okolo regiónu Daylesford Country Victoria. Je to očarujúca oblasť Austrálie, ako aj keby ste niekedy mali šancu, vyberte si ju (tu je náš zábal Daylesfordu a 7 dôvodov, prečo tam musíte ísť).

Napriek tomu, zatiaľ čo na cestách, pani R identifikovala, o čo verí, že sú ovce v blízkom poli. v tejto vidieckej časti sveta úplne prirodzené. Bola nesmierne nadšená … ale ukázalo sa, že sú kozy. Toto nie je tu ani tu, ani tu. Pani R bola vychovaná v meste, ako aj – podľa jej vlastného priznania – jej chápanie voľne žijúcich živočíchov bolo obmedzené na roadkill, ako aj na čokoľvek, čo by mohla vidieť na Veľkonočnej show.

Pani R si uvedomila túto situáciu mylnej identity a nakoniec bola skôr reflexná: „Nebudete čierni ako biele ovce, však?“ Zamyslela sa.

“Nie, fakt nie. Normálne iba jeden alebo druhý. “

A potom prišla bomba, ktorá mi vyhodila do mysle.

Sú ovce všetky Albinos?

Neexistuje žiadna akcia.

Takže aj tak, Kalifornia! Práve tu sme. Náš druhý týždeň. Nechajte denník začať!

Pondelkové ráno. Počas víkendu sme stále typ bzučania, ktoré sa práve stalo. Nielen Halloweenská noc v San Diegu, ktorá bola nielen legendárna, ale aj mimoriadna zábava, avšak aj v sobotu, ako aj nedeľné slávnosti v Starom Meste v San Diegu.

Mexická udalosť Dia de Los Muertos – alebo Deň mŕtvych – je neuveriteľná. Všetci sa pripravujú, má svoje tváre namaľované v štýloch lebky cukrovej lebky a tiež visí v Starom Meste. Je to druh uznania, ako aj spomienka na stratených rád, ale nie je to maudlin alebo pochmúrne; Je to skutočne oslava. Je tu prehliadka s primárnou ulicou vedúcou kapelou Mariachi.

Sprievod sa začína v parku – jedna z najstarších častí Starého mesta (hádajte, že je dosť starý!) A dokončuje sa na starom cintoríne, pričom hroby sa datujú od prvých osadníkov v 18. storočí.

Kostry posiate o mieste – ako je táto – sa na prvý pohľad javia trochu strašidelným, ale vôbec to nie je také. Farby, ako aj symbolika v kostýmoch, ako aj v dizajnoch vedú k skôr zaujímavej podívanej.

Samozrejme, s každou oslavou, dokonca aj s tým, ako si pamätá mŕtvych, je tu kokteil! Naše margarity pri večeri pochádzajú zo špeciálneho menu Dia de Los Muertos … rovnako ako nie sú zlé!

Pani Romany sa dnes rozhodla ísť s vlastnou samostatnou. Dodržiaval som Suit, ale ona fotí! Toto je múzeum chlapa v krásnom parku Balboa v ​​San Diegu.

Pani Romany, rovnako ako som sa dnes rozhodla zvoliť si prechádzku po meste. Vyskočili sme do obchodu Metropolitan Outfitters a objavili sme to na displeji: sú to kniha Buns, Braids and Twist. V Amerike sa volá jej kniha o romantike Hair Romance. Vo Veľkej Británii sa nazýva adresár účesu, ako aj v Austrálii – programu – sa volá Hair Romance!

Ale presne to, aké je to cool – pani R je veľmi nadšená. Najmä keď je jej kniha vedľa autobiografie Leny Dunhamovej, ako aj autobiografie Amy Poehlerovej! Výborne, pani Romanka!

Aby sme oslávili knihu pani R (a ošetrovali naše nohy späť na normalitu po celkom legendárnej prechádzke), vložíme do trochu baru v našom predmestí Hillcrest na drink. Tieto mrazené margarity sú 10,50 dolárov za pár – rovnako ako v každom pohári je asi 750 ml! Verím, že sa vrátime na toto miesto.

Nazýva sa to Fiesta Cantina na univerzite aj na 3. Avenue. Odkazujeme na ich webovú stránku, ale majú hroznú automatickú hudbu, ktorá nás obťažuje. Bar je však skutočne skvelý!

Dnes ráno som musel vstať a vrátiť si prenájom automobilov a nákladných automobilov. Je to skôr blízko letiska, ale vzhľadom na to, že letisko je dosť blízko mesta, rozhodnem sa ísť domov. Na ceste mi to považujem za veľa neobvyklej ulice. Vidíte, v Amerike sa skutočne môže vyskytnúť čokoľvek!

Dnes ideme v prehliadaní raňajok. Z mesta je toľko, že sme si vybrali, že sme ohromení. Nakoniec sme sa vkĺzli do miesta zvaného kaviareň Fig Tree. V tejto fáze to nazývame brunch – avšak s cieľom ísť na obed s jedným z našich priateľov, snažíme sa udržať jedlo malé.

To, čo očakávam, že budem iba sendvič, sa ukáže ako krvavé obrovské! Toto je môj „Eggwich“. Má v ňom najmenej dve vyprážané vajcia, stoh dojčenského špenátu, syr mozzarelly, chrumkavú slaninu v (to, čo mám podozrenie, že je vyprážaný) briošký chlieb. Zahŕňa to aj hromadu domácich zemiakov … áno, som plný.

Mimochodom, teraz som sa dozvedel, čo to znamená táto „ľahká“ služba. Je to podobné tomu, ako telefonujete volaní steak, ktorý sa varí na rôznych úrovniach. „Over Easy“ je skutočne tekutý žĺtok, „Over Stredne“ je miesto, kde žĺtok varí, akokoľvek blízko tekutiny uprostred, ako aj „nad tvrdým“, je to, kde je žĺtok poškodený a varená pevná látka.

Časť „nad“ označuje ENa oboch stranách sa GG otočil aj varený. Inak je to „slnečná strana hore“. Tento štýl je riskantný, aj keď sa vám nepáči biela, ktorá je trochu tečúca, čo je v súlade, pokiaľ ide o mňa. Žiadna požiadavka na šnúrkové vajcia. Bleh!

Takže je obedový čas, ako aj my, ako aj my, ako aj naša dobrá priateľka Mona, vydáme sa na Objective Beach, ktorá je celkom blízko mesta. Máme prechádzku po piesku a potom späť, rovnako ako promenáda na obed. Keď premýšľam o mojom obrovskom brunch, zaujal miesto iba asi pred dvoma hodinami, trochu sa obávam, čo jesť.

Veľmi rozumne, pani Romance, ako aj ja, ako si vyberiem niečo, čo by sa dalo zdieľať. Nachos. Nemôžete byť tak dobre vyplnení, však? Mona tiež dostane nejaké hydinové krídla (má rád jej krídla, robí Mona!). Keď však prichádzajú nachos, je k dispozícii v kovovom podnose a vyzerá oveľa viac ako Kilimandžaro ako jedlo. Toto je najväčší tanier všetkého, čo som kedy videl. Je to absurdné.

A nie je to tak, že by sa len rozlievala na obrovský stoh čipov. Nie nie nie. Toto bolo veľmi starostlivo vrstvené, aby sa zabezpečilo, že zakaždým, keď ste si mysleli, že ste ho porazili, a zjedli všetky skvelé kúsky, je toho oveľa viac. Je to trochu ako tetris. Veríte, že ste ho dokončili, potom sa začne ešte jedna úroveň.

Neexistuje žiadna metóda, ani traja z nás sa s týmto monštrákom môžeme dostať, takže sme skrátili to, čo zostalo (ako v mnohých z nich), ako aj tu je večera, ako aj najpravdepodobnejšie raňajky!

Tu je objektívna pláž. Krásne, nie? Vedie z Pacific Beach, ktorá sa tiahne späť za nami a smeruje na sever. Nemôžeme uveriť, že je to november!

Dnes sa rozhodneme upraviť miesto v kancelárii. Toto je Hotel Del Coronado na západnej strane Coronado – typ polostrova, ktorý prebieha rovnobežne s pevninou. Tento hotel je masívny a tiež skôr očarujúci. Práve tu je bar, ktorý nadmerne sleduje pláž, takže tam smerujeme, notebooky v ruke!

Tu je bar v hoteli del Coronado. Boli sme tu veľa dňa. Teraz je to západ slnka, takže sa balíme a urobíme našu metódu na pláž na prechádzku po okraji vody.

Pani R sa odtrhla ako blázon a získava fantastické zábery s našim novým Olympus Om-D E-M1. Je oveľa ľahšie využiť ako jej starý DSLR. Toto má dokonca výber uzávierky dotykovej obrazovky, aby bolo oveľa ľahšie vybrať si, kde sa chcete zamerať kamera … aj tak, keď hovoríme o zameraní, presne ako krásne vyzerá pani R v tomto západe slnka?

Titulná fotografia v hornej časti tohto príspevku je tiež od dnešného západu slnka. Toto je skutočne nádherná súčasť sveta.

Nakoniec! Náš čas prišiel. Dostali sme sa na miesto Burger v „n“! Pani Romany hovorila o týchto hamburgeroch, pretože začiatok minulého roka! Vidím, o čom je všetok rozruch-môj dvojitý double je mimoriadne chutný. Urobil som trochu snoopingu a zdá sa, že dvojité double (dvojité mäso, ako aj dvojitý syr) sa blíži vzhľadom na to, že 1963, takže je to vyskúšaný a skontrolovaný recept!

Myslím, že by ste mohli uviesť, že je to verzia Shake Shack na východnej strane krajiny západného pobrežia.

Dnes sme späť v Balboa Parku – v múzeu chlapa, ktoré pani R fotografovala druhý deň. Existuje výstava o histórii piva, takže ma prirodzene zaujíma! Musím povedať, že je to trochu ohromujúce, hoci táto stena všetkých rôznych slov pre pivo je dosť dobrá. Pod mnohými z nich je trochu pravda o pive.

Zadná časť steny klesá na trochu technológie piva, čo ukazuje presne, ako sa vyrába pivo.

Zvyšok múzea je dosť zaujímavý, s veľkými ponukami rôznych aspektov o tom, odkiaľ Guy pochádza. Existuje dosť hrozne staroveký egyptský kúsok, ktorý má skutočné mumifikované zvyšky. Pani R sa nepáči takáto vec, avšak to je v poriadku – potom sme na drink!

Po múzeu sme chodili dlho. Prechádzali sme všetku metódu dole Piatej Avenue, potom na štvrtom mieste, dole na šiestom mieste – verím, že sme úplne preskúmali štvrť Gaslamp, ako aj iba s dvoma zastaveniami tankovania.

Úplne prvý pitstop bol Magnolia Tap & Kitchen na 6. Avenue a E Street. Vynikajúce miesto. Potom sme sa zastavili pri poskakovaní ošípaných gastro-pub na 5. ulici medzi ulicami G a F.

Potom sme opásali naše bedrá – čokoľvek, čo naznačuje – a všetky metódy vyrazili späť do Hillcrest, ako aj do Fiesta Cantiny. Kde sme okamžite dostali dve z týchto príšer. Sú to margarity, avšak keďže majú viac ako 1 liter (36oz), rád im telefonujem „Megaritas“! Objavíme sa aj pitie tiež veľa z týchto príšer, ako aj hranie Drag Queen Bingo (nevyhrali sme), gigantické spojenie 4 (pani Romanka je nejaký typ link 4 Savant), ako aj vtedy Charades/Pictionary – čo sme my vyhral!

Dnes ráno sme sa rozhodli ísť na tichomorskú pláž – alebo PB svojim priateľom. Je to na severnom konci Cymal Beach, ako aj na horu Nachos. Pier – Crystal Pier – má na ňom hotel! Je to oveľa viac ako dva rady BUngalows, ako aj ulica, ktorú môžete napriek tomu jazdiť.

Výhľady pod mólom sú fantastické, ako aj voda je tak osviežujúca. Dnešok je opäť taký horúci. Nezdá sa, že by sme vôbec smerovali na zimné obdobie.

Dnes večer sme sa vydali späť dole do San Diega Starého mesta. Snažíme sa trochu tradičného mexického jedla – rovnako ako oveľa presnejšie, že som sa stretával s cigarou.

Pani Romany sa veľmi dobre dohodla, že so mnou pôjde do salóniku cigariet Churchill na San Diego Avenue. Je to najlepšie miesto pre dym – dokonca tu objavujeme backgammonovú dosku. Pani R je v tejto hre celkom skvelá okrem odkazu 4, viete!

Dnes ráno platíme Taliansko návštevu. Majú poľnohospodársky trh – „Mercado“ – týždenne tu a blokujú celú cestu. Stánky sú úžasné. Toľko čerstvého vytvorenia, že je to všetko také priaznivé pre rozpočet. Vytvára takúto zmenu z trhoch pestovateľov Sydney, ako aj z trhov poľnohospodárov.

Ale najlepším zo všetkých je stánok bez lepku. Pani Romany vyzdvihuje niekoľko pozoruhodných vecí pre dezert … vrátane koláča bez lepku bezplatne! Un. Počuť. Z!

V prípade ďalších vecí, ktoré sa majú vystupovať v San Diegu, sa môžete pozrieť na nášho sprievodcu nášho prvého časovača do San Diega!

Čas večere! Už veky sme nemali veku syra. Takže sa dostaneme do nejakého proscucita, cesnaku Sopressa, ako aj v niektorých salámoch, nejakých gorgonzola, trojitej krémovej brie, ako aj niektoré sušienky. Samozrejme, piť pani R zasiahne ružovú ružovú farbu, keď sa uviaznem do regionálneho piva.

Ballast Point Brewing Business – okrem toho, že robí celkom skvelý gin – robí IPA s názvom Sculpin. Všetky ich pivá sú pomenované po rôznych rybách a sú všetky uvarené priamo tu v San Diegu.

Posledné slovo musí ísť na moju veľmi obľúbenú fotografiu týždňa-túto dodávku som identifikoval na metóde späť z odhodenia našich prenájmov a nákladných automobilov v spoločnosti Rental Company.

Toto je najlepší príklad toho, aké je dôležité preskúmať štúdium názvu vašej firmy pred tým, ako získate značenie. V Amerike Ars nič nenaznačuje. Austrália, NZ, Spojené kráľovstvo, Írsko, Ars Plumbing by navrhla službu inú, ako je zamýšľaná!

Čo je najväčšia margarita alebo nachos, akú ste kedy konzumovali? Presne ako veľa jazykov môžete uviesť slovo „pivo“? Sú všetky ovce albinos? Povedzte nám v komentároch!

Obrázky pána aj pani Romance prostredníctvom Instagramu: @Mrandmrsromance, @Hairromance, ako aj programu @angrybastard!