Bariloche, Argentína: Naša prvá zastávka v okrese Lake

z ľadovcov a hôr zaletených do jazier a kopcov, sa presťahovali na sever od južnej Patagónie Argentíny a vydali sme sa do okresu Lake. Nastal čas zistiť, čo môže ponúknuť severné dosahy Patagónie.

Jazda autobusom bola brutálna. Nie že by to bolo príliš nepríjemné, ale bolo to dlhé … a naznačujem dlho.

Nenechajte si ujsť naše návrhy cestovateľov a cestovné videá na konci tohto príspevku!

Autobus Marga je jediný, ktorý ide z El Chaltén do Bariloche
Nastúpili sme do autobusu v El Chaltén o 21:00 a prišli sme do Bariloche o 26 hodín neskôr. Teraz by sme sa zvyčajne nesťažovali na autobusy v Argentíne. Mali sme neuveriteľnú 18 -hodinovú cestu na Andes Mar z Cafayate do Mendozy, doplnené širokými koženými sedadlami (ktoré sa preplácajú 3/4 cesty), filmami a hrou červeného vína bingo!

Tento autobus bol úplným opakom. Sedadlá boli úzke a látkové, sotva sa preplávali a do chrbta mi strčila kovová tyčinka. Neboli poskytnuté žiadne prikrývky alebo vankúše, autobus bol starý, neexistovali žiadne filmy, ktoré by pomohli zabíjať čas, a autobus sa zastavil iba raz za jedlo a len dvakrát, aby sme si natiahli nohy.

Toto jedno jedlo nám bolo dané počas jazdy autobusom – priniesli sme si vlastné večere kari a ryže, ale keď sme ich otvorili, uvedomili sme si, že sa zhoršili!
Myslím si však, že by som sa nemal sťažovať, pretože táto známa Ruta 41 mala rôzne úseky štrkových a hrboľatých ciest a jazda sa považovala za niečo, čo sa pokúsil urobiť iba „neohrozený“. V dnešnej dobe je iba asi 70 kilometrov nespevnená – hoci sme počas jazdy mali prívaly dažďa a prakticky sme uviazli v bahne.

Bez ohľadu na jazdu autobusom, ktorú sme vydržali, prichádzajúci do Bariloche urobil cestu za to.

Počuli sme, že Bariloche má podobnosti s Európou a že sa dokonca dabuje „Malý Švajčiarsko“ a čoskoro sme si uvedomili prečo. Početné obchody lemujúce centrum mesta boli v štýle alpskej chaty, doplnené drevenými a kamennými povrchmi a mesto malo oveľa viac európskeho pocitu ako v Južnej Amerike. Aby sa to všetko založilo, boli tu rôzne obchody s čokoládou a fondue reštaurácie lemované ulicami!

Mesto v Alpách? Nie, Argentína
Po vykonaní prieskumu a pýtaní sa sme zistili, že Bariloche bol skutočne vyvinutý okolo obchodu, ktorý otvoril nemecký prisťahovalec menom Carlos Wiederhold.

Cestoval cez Andes z Čile a v dnešnej Bariloche tu založil malý obchod. V roku 1895 malá osada obsadila nemecká imigranti z Rakúska, Slovinska a Nemecka. V 30. rokoch bolo mesto transformované a prepracované tak, aby vyzeralo skôr ako mesto v Alpách, ako v Patagónii.

Jeden z mnohých, početných čokoládových obchodov v Bariloche
Samotné mesto bolo dosť dobré, ale boli sme tu pre okolitú prírodu. A ak sa pozriete na mapu okresu Lake, budete vedieť prečo! S hranicami ANDES, ktoré dominujú hranici medzi Čile a Argentínou, 7 jazerá, a neobmedzené outdoorové aktivity, je táto oblasť jednou z najmalebnejších a najpopulárnejších destinácií pre tých, ktorí cestujú do Argentíny.

Prenájom auta v Bariloche

Najlepším spôsobom, ako preskúmať okres Lake, je nezávisle s vlastným vozidlom. Prenajali sme si auto od Hertz Argentíny a vydali sme sa, aby sme videli niektoré z blízkych jazier, hory a lesov a dúfajme, že urobíme nejakú turistiku.

Čítali sme o oblasti neďalekej oblasti Circuitto Chico, ktorá bola asi pol hodiny jazdy od Bariloche, a vybrali sme si, že by to bola naša prvá zastávka. Skvelý spôsob, ako riešiť túto oblasť, je začatie známeho letoviska Llao Llao a odtiaľ sa vydať na krátke túry.

Obdivovanie výhľadov na miesto vyhliadky na chodníku Arrayan’s Walking Trail
Sendero de Los Arrayanes (Arrayanova pešia cesta) je ľahká, pokojná a krásna. Prechádzali sme lesom, okolo divokých kríkov Blackberry (a jedli nejaké!) Predtým, ako sme sa dostali k jazeru West Moreno s výhľadom na Andy pred nami. Prechádzali sme tu pobrežie, aby sme sa dostali na cesty a sedeli a potešili sa z výhľadov.

Pokračovali sme a jazdili sme celý obvod, ktorý prešiel okolo rôznych pláží a pohľadov. Na ceste je dokonca aj niekoľko múzeí dinosaurov, pivovar remeselného piva a švajčiarska dedina.

Krásny deň na túru
Ku koncu našej okruhu sme prešli cez malý most, ktorý oddeľoval jazero Moreno West a jazero Moreno East. Pri pohľade na západ to bolo veterno a voda bola zvlnená, nahliadla na východ, voda bola pokojná a kvôli malému nábrežiu nebolo vietor.

Bola to ideálna pláž pre náš piknikový obed.

Od nášho 8 -dňového TREK v Torres del Paine sme nosili okolo súpravy neporiadku, doplnené malým vreckovým sporákom a malým nádobou paliva. Postavili sme ju, varili sme trochu vody na cestoviny a potešili sme obed špagety, doplnené šalátmi a čokoládovými barmi.

Moreno East Lake bolo ideálnym miestom pre piknik

Až na jedného sladkého psa, na tejto pláži nebol nikto. Mali sme krásny výhľad na Lago P. Moreno Este (Lake Moreno East) pre seba.

Vďaka rôznym turistickým chodníkom, krásnym rozhľadňovým bodom a veľkolepou prírodou robí z tejto oblasti Lake District nevyhnutnosť. Prenajmite si auto, zabaľte si obed a potešenie v deň.

Mali sme naše prenájom vozidla na 6 dní oveľa viac, pozrite si tieto správy z nášho výletu:

Argentínska oblasť Lake District: Cesta do dovolenkového domu La Angostura a San Martín de Los Andes

Rybolov v oblasti Argentíny v Patagonianskom jazere

Úžasné výhľady na seba na chodníku Circuitto Chico

Kde zostať v Bariloche

Hotel Panamericano

Dorazili sme do hotela Panamericano a hoci sme cítili, vyzerali a cítili sme sa, akoby sme boli v autobuse 26 hodín, naši duchovia boli zdvihnutí, keď nám bolo povedané, že sme boli upgradovaní na prístavný apartmán!

To bolo presne to, čo sme potrebovali po dlhej ceste do Bariloche. Izba bola masívna, s pohodlnou posteľou veľkosti kráľa, malým posedením s krbom a balkónom s dokonalým výhľadom na jazero Nahuel Huapi a do pohoria Andes na západ.

Pozrite sa na tento pohľad! Strávili sme veľa času na tejto palube
Ak existuje jedna vec, ktorú argentínsky robia správne, sú to raňajky (a steak a víno …) a tu v Panamericano boli raňajky presne také, ako sme sa v tejto krajine poznali a milovali. Jedna časť poskytla širokú škálu sladkostí, oblasti obrovského stola, ktoré mali ovocie, jogurt, syr a granola, zatiaľ čo na druhom konci boli pár kovových nádob naplnených zemiakmi, vajcami a mäsom.

Najlepšie raňajky sa šírili vôbec!
Roztieranie raňajok bolo obrovské a bolo to najlepšie, čo sme doteraz videli na našich argentínskych cestách. Vítaný nápoj v pripojenom bare bol tiež dobrým nádychom.

Kliknite sem a porovnáte ceny izieb a zobrazíte recenzie hotela Panamericano.

Naša izba v hoteli Panamericano

Alma del Lago Suites and Spa

Toto bol druhý hotel, v ktorom sme zostali 3 noci, a neboli sme sklamaní. Zamestnanci boli tu veľmi priateľskí-vytlačte súbory, ktoré sme potrebovali, pomáhali s pokynmi a umožnili nám zostať v našej izbe na neskoré odhlásenie o 17:00-niečo, čo si myslíme, že by sme mali ponúknuť oveľa viac hotelov!

Vďaka neskorej kontrole sa mi podarilo urobiť nejakú potrebnú prácu

Naša izba tu mala posteľ veľkosti kráľa, veľkú toaletu s dobrou vaňou a malým stôl so stoličkami. Nepretrojený výhľad na lesknúce sa jazero Nahuel Huapi a Cerro Catedral Mountain z nášho okna boli čerešničkou na torte.

Každé ráno sa podávalo veľké raňajky v reštaurácii a prostredie bolo veľkolepé.

Táto miestnosť bola veľmi pohodlná!
Izby a personál boli neuveriteľné a ako ďalšia funkcia sme dostali úplne voľný prístup do kúpeľov. Každý deň sme si obliekli svoje šaty a nezvolali sme v horúcom bazéne. Skutočne sme sa tešili z nášho pobytu v Alma del Lago.

Kliknite sem a porovnáte ceny miestností a zobrazíte recenzie Alma Del Lago.

Medspa v Alma del Lago bola úžasná! Pozrite sa na tieto názory

Kde jesť v Bariloche

Rovnako ako všade v Argentíne, uvedomte si, že večera sa začína o 20:00, a reštaurácie sa zvyčajne neotvárajú až doteraz. V skutočnosti budete obklopení turistami, ak sa rozhodnete jesť o 20:00, s Argentínmi týkajúcimi sa jedla okolo 22:00.

Alto El Fuego

Až do cesty do Bariloche bol najlepší steak, aký som kedy mal, v reštaurácii v Patios de Cafayate, ale keď som teraz zjedol 4 steaky v reštaurácii Alto El Fuego, mám nového obľúbeného!

Táto malá reštaurácia bzučala so zákazníkmi od 20:00 do záverečnej doby. Stravovali sme dokonale pripravené rebrá očné steaky (Ojo de Biefe), so stranami zemiakovej kaše a zmiešanými zeleninovými šalátmi. Časti boli obrovské, služba bola prvotriedna a ceny boli tiež dobré.

Najlepší steak vôbec
Tip zasvätených: Majú 3/4 porcií of Všetko v ponuke, aj keď nie je uvedené. Ak si kúpite „malý“ steak alebo jahňacie mäso alebo boky, bude to stále dosť jedla na naplnenie … a cena je nižšia. Malá časť jahňacieho mäsa je 220 pesos (14,25 dolárov), rebrové oko je 220 pesos (14,25 dolárov) a malá strana zemiakových zemiakov a zmiešaný zelený šalát je 55 pesos (3,60 dolárov). Fľaša červeného vína je okolo 300 pesos (20,00 dolárov).

V tejto reštaurácii sa oplatí jesť aspoň raz počas vášho pobytu.

LA 10 Empanadas

Ak chcete niečo oveľa lacnejšie a pre skvelé občerstvenie na vašom výlete, pozrite sa na toto miesto Empanada. Majú rôzne typy, z ktorých si môžete vybrať a každé stojí 25 pesos (1,60 dolárov).

Ren

Táto vegetariánska reštaurácia podáva bufetový štýl jedla a cena je založená na hmotnosti. Jedlo tu bolo dobré a dobré miesto, ak hľadáte jedlo, ktoré nie je zmeňované. Jeden veľký nádoba s potravinami a menší kontajner nás stál 200 pesos (12,80 dolárov).

Pouličný stánok

Na hlavnom námestí cez víkend jeden muž podával sendviče a hamburgery Churrasco zo svojho BBQ za 40 – 50 pesos (2,60 – 3,23 USD).

Tento predajca ulice mal dobré jedlo za dobré ceny

Prechod z Bariloche

Samotný Bariloche bol dosť dobrý a má niekoľko vecí, aby vás na pár dní zaneprázdnilo. Skutočnou hviezdou Lake District sú však okolité mestá divočiny a jazera. Po putovaní po uliciach pre chodcov, odvíjaní v kúpeľoch nášho hotela, videní kúzla neďalekých jazier a jesť príliš početné steaky, nastal čas premiestniť sa a zistiť, o čom je zvyšok argentínskej jazernej oblasti.

Pozrite sa na naše cestovné videá z okresu Lake!

Tipy cestovateľov:

Pokiaľ nemáte vlastné vozidlo alebo prichádzate z El Calafate, kde je letisko, jedinou možnosťou od El Chaltén je autobus. Cena je 2 040 pesos (130 dolárov). Prineste si so sebou jedlo a vodu.

Taxi z autobusovej stanice do mesta je okolo 100 pesos (6,50 dolárov) a použijú merač.

Na premiestnenie z Bariloche do blízkych dedín odporúčame prenajať si auto a pobyt v dedinách alebo ísť na jednodňový výlet. Ak je auto pre vás príliš drahé, zvážte zdieľanie nákladov s novými priateľmi! V spoločnosti Hertz Bariloche sa prenájom automobilov rozhodne za približne 50 dolárov / deň (v Salta sme zaplatili 65 dolárov za deň!).

Od Bariloche po Buenos Aires môžete lietať alebo vziať autobus 26 hodín. Ak si kúpite lístok na autobus na stanici av hotovosti, často dôjde k zľavy. Jeden lístok je 1 670 pesos (108 dolárov), ale pretože sme zaplatili za lístok v hotovosti na stanici, dostali sme zľavu 500 peso (32,50 dolárov) na každú lístok.

Pozrite sa na naše videá Argentíny tu!

Veľké poďakovanie tímu v Destino Argentína za organizovanie nášho ubytovania a nášho prenájmu počas nášho pobytu v Bariloche! Nemusíme ponúknuť žiadne pozitívne recenzie a ako vždy na tejto webovej stránke, všetky názory zostávajú naše vlastné.

Páči sa mi to? Pripnúť!

Zrieknutie sa zodpovednosti: Kozy na cestách je spolupracovníkom Amazonu a tiež pridruženou spoločnosťou pre niektorých ďalších maloobchodníkov. To znamená, že zarobíme provízie, ak kliknete na odkazy na našom blogu a kúpite sa od týchto maloobchodníkov.